.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت تقويت جسارت مديران مازندراني
مدیرکل اطلاعات مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اینکه احداث کمربندی شمالی ساری مصوبه سال 53 است تصریح کرد: پس از گذشتت 34 سال متاسفانه این پروژه تنها 45 درصد پیشرفت داشته است.

قدرت جسارت مدیران مازندرانی در خدمت رسانی باید تقویت شود

مدیرکل اطلاعات مازندران گفت: قدرت جسارت مدیران مازندرانی در خدمت رسانی به مردم باید تقویت شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام علی حکیم، ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: باید مدیران دستگاههای اجرایی استان برای خدمت رسانی به مردم از همه موانع و تنگناها گذشته و فقط به خدمت رسانی بیاندیشند.

وی یکی از راههای مقابله با استعمار بزرگ قرن، آمریکای جنایتکار و اسرائیل ملعون را در خدمت رسانی صادقانه و مشفقانه مدیران کشور و استان دانست و خاطرنشان کرد: برای نیل به اهداف عالیه توسعه ای در استان باید تلاش جدی و اساسی در امور عمرانی و پروژه های نیمه تمام صورت گیرد.

مدیرکل اطلاعات مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اینکه احداث کمربندی شمالی ساری مصوبه سال 53 است تصریح کرد: پس از گذشتت 34 سال متاسفانه این پروژه تنها 45 درصد پیشرفت داشته است.

حکیم با بیان اینکه موضوع تملک زمین از معضلات اساسی در استان مازندران است، یادآور شد: بسیاری از توقف ها در اجرای پروژه ها مربوط به قوانین دست و پاگیر است.

وی در ادامه در خصوص کمبود آب در مازندران خاطرنشان کرد: متاسفانه به رغم پیش بینی خشکسالی بهار و تابستان امسال سدهایی نظیر البرز، منگل و سدهای اساسی و بزرگ استان هنوز آبگیری نشده است و بحران بزرگی را برای استان به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل اطلاعات مازندران با اعلام اینکه نتیجه کم کاریهای مدیران سبب فاصله مدیران و مردم می شود، یادآور شد: ویلاهای نظامی واقع در سواحل شمال مشمول قانون آزاد سازی سواحل بوده و باید هر چه زودتر نسبت به آزادسازی این اماکن اقدام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.6 seconds.